Make it a Lifestyle!

 

Diets do not work. Now, there is a statement that got your attention. The diet industry is a multi-billion dollar industry. How much money have you contributed to it? Are you ready to STOP?

When people talk about lifestyles, what do you think of? Most people will think of the car they drive, the house in which they live, the restaurants they go to and the friends they have. But, we are here to talk about the lifestyle that affects your health.

We are talking about choices; starting with nutrition, movement, behavior modification and yes, even attitude. Obese people have choices; we do not have to suffer in silence any more. It is a lifestyle that saves us, not a diet. We all can benefit with wellness, no matter what our weight.

This is a journey, not a destination. Remember, we are told to be life-long learners. Well, that pertains to your health and wellness too!

 

 
أنظمة الحمية لا تنجح. الآن بهذه المقولة حصلت على اهتمامكم. صناعة الحمية هي صناعة بمليارات الدولارات.كم من المال هي مساهمتك في ذلك؟ هل أنت مستعد لتوقف مساهمتك ؟
عندما يتحدث الناس عن أنماط الحياة، ما الذي تفكر فيه؟ معظم الناس سيفكرون في السيارة التي يقودونها، والبيت الذي يعيشون فيه، والمطاعم التي يرتادونها والاصدقاء الذين يصادقونهم. ولكن، نحن هنا للحديث عن أسلوب الحياة التي تؤثر على صحتك.
نحن نتحدث عن الخيارات. بدءا من التغذية، الحركة، تعديل السلوك، ونعم، حتى الموقف. الناس الذين يعانون من البدانة  لديهم خيارات. نحن لا يجب أن نعاني في صمت أكثر من ذلك.  نمط الحياة ينقذ حياتنا وليس اتباع نظام الحمية الغذائية. نحن جميعا نستفيد من أن نكون أصحاء ننعم بالعافية  مهما كان وزننا.
هذه هي رحلة وليست وجهة. تذكر، كما قيل لنا أننا نتعلم على مدار الحياة. حسنا، هذا ينطبق على صحتك وعافيتك أيضا!

المقالات الحديثة

اترك تعليقا

يرجى ملاحظة أنه يجب الموافقة على التعليقات قبل نشرها